Sola skiner i det blå

image254
Där man såg gräset så vitt igår är grönt idag igen

Ja vilket falsk alarm om att det skulle bli vinter här, haha solen sken så fint imorse och det är klar blå himmel, så underbart:) Tråkigt att bara man inte har någon att umgås med, ingen att gå på stan med eller ja göra något med bara. Skulle ha varit iväg med Emma och stor handla idag igen, men fick höra av Elin att hon blev tvungen att jobba idag, så ja då sitter man hemma och tråkar istället.

Ja vet inte vad jag ska hitt på, men får väl lyssna på lite musik och så istället..kanske ta en promenad?

Ja idag har jag jobbat också, var ingen flyttstäd utan vi skulle städa en lägenhet som fyra indier bodde i, och dom var tvingade att städa annars skulle dom inte få bo kvar, ja ni kan ju tänka er hur det såg ut.
Fick stå med spisen i två timmar och gnossa för den var svart!
Förstår inte varför dom aldrig fått lära sig städa? Idioter jag säger då det ja..
Ja det tog iaf fem timmar att göra en vanlig städning hos dom.

Vet inte om jag har något annat roligt att berätta idag..
Jao Pappa ringde förut, det var roligt, var länge sedan man pratade med honom nu!

Pratade med dom på statoil här igår också, så jag kanske ska få börja extra jobba där, ska in och lämna cv och så där någon dag! Alltid bra med ett extra jobb så länge tills jag hittar en heltid någonstans.
Man får föresten ta och Gratta Malin som har fått fast på hemtjänsten i Östersund! Good for you darling!:)

image255

Ja men det var väl allt än så länge för idag..
Händer det något mer intressant idag så lär ni får redan på det:P
 


Det som här hänt sedan sist idag


Handla                      mat

Vad som väntar ikväll



Ja det var väl det de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0