TACK A-kassan!

Helt underbart! Fick brev ifrån A-kassan idag, jag ska få stämpla. hur bra känns inte det då..
Jag kommer inte vara helt jätte fattig, fast jag har inte fått några pengar idag..så jag vet inte när jag får dem:/
Men förhoppningsvis snart!

Sedan måste vi ta det här med mig hårfärgning..är tacksam för era kommentarer!
Men jag blev inge klokare av dem;P
Så jag tror det blir såhär, först mörkbrunt..kanske färgar det imorgon eller på lördag?
och sedan tror jag det blir svart när jag är i Sundsvall!
Jag tycker ju om svart jag, och även fast det är många (min familj framförallt) som inte tycker det är någe fint på mig så trivs jag i det! känns som mig, så det är bara att acceptera mig som jag är!

Ja vad mer kan man berätta för roligt som har hänt?
Jamen just ja, lyckades på något sätt hä på ett larm i ett av husen vi städar i..typiskt bara sånt som händer mig! Men som tur var så löste det sig! Fick låsa upp och skynda mig att larma av och ringa chefen och så fick hon ringa kunde så han kunde ringa folket så dom inte åkte dit!

Ska hämta Jocke sedan när han slutar och sedan bär det iväg och hyra film!

imorgon ska jag med Elin och Emma på stan, tror jag iaf?
Har inte pratat med dom något idag men planen var väl att vi skulle gå på stan, sedan hem till Emma och hänga lite och sedan ska Elin och jag åkta hem till henne i Vårgårda och så ska jag vara där tills på lördag eller söndag. Jocke åker ju till Stockholm på lördag så måste ju hitta på något jag också, vägrar ju sitta hemma ensam och tråka. Fast iofs skönt att vara själv ibland också, men hmm trevligt att vara med folk också;P
Sedan jobbar jag inte förens på onsdag så får se vad som händer på måndag och tisdag..kanske försöka styra upp det här med jobbsökandet då?

Adios Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0