Tvätta, stada, städa

Oj vad dagen började fint med att klockan ringde 7:40, och då var det bara att kliva upp och tvätta..
usch det kändes inte roligt..men nu är det ändå inte långt kvar tills helgen igen så;)
Ja när tvättningen var klar så var det bara att rycka sig i kragen och ta en dusch och åka in till stan och träffa Magnus. Trevligt, han visade mig staden lite:)

image238

Ja sedan när jag kom hem så hade jag ju bara tänkt lägga mig på soffan bara och inte göra något resten av kvällen, men istället så var jag ju tvungen att städa, såg ju förjävligt ut i lägenheten:P
Sedan blev det dags att göra mat när städningen var klar, blev tofu med sallad och keso, gott var det:)

image239


Men sedan blev det soffan iaf, prata med folk och har kollat på cossip girl nu
Måste kolla när brothers and sisters går, ifall det i huvudtaget går ikväll, vilket vi får hoppas att det gör!
Annars blir det väl kudden som väntar:P

Tack för idag!


Kommentarer
Postat av: malla

hej, det vore ju kul om du hade nått second hand plagg på dig, men jag förstår om du inte hinner, grabbarna är inte så på den ideén så du får ha vad du vill på dig! =) men jag hoppas att nån har det för jag är fan inte snygg alltså haha, vilket datum kommer du hem?

2008-03-12 @ 07:48:34
URL: http://www.kalasbyxxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0