Biljetterna är bokade..

Ja det blir Gatufesten i år med! Biljetterna är bokade..nice nice, saknar ju mina små vänner!

image446

Så det blir Sundsvall natten till den 30:e juni - kvällen 7:e juli.
Ska bli fruktansvärt trevligt faktiskt..färväntningarna är höga!

Ja vad händer mer här i livet?
Hoppas på att få det där jobbet på Ikea, men det kommer väl aldrig att ske.
Människan vi hyr av tänker inte flytta hem så vi får väl se hur det blir ifall vi får den där tvåan eller hur  det blir.
Jag har beställt kläder på Hm, man får väl bara tacka och bocka för att det finns avbetalning..är väl ända sättet man kan köpa kläder på nuförtiden:P

Tänkte köra 13 dagars dieten något framöver..bäst hade det väl varit ifall man kunde börjat med den imrogon eller på tisdag, så får väl se hur det blir.
En radikal förändring måste göras iaf! Förutom att jag har slutat snusa då.
Så nu har jag inskaffat mig nikotinfri snus efter två veckor utan snus..två veckor med ersättningssaker istället för snus..så nu är det slut på det! Men måste säga att det inte alls är samma sak när det inte är någon nikotin utan, men jag ska klara detta! Bite av naglarna har jag gjort också..typiskt! Vist det går mycket lättare att skriva på datorn nu tex, men ja är väl inge bra att bita på dem:P



Helgen har jag iaf spenderat med Jaana och Viktor!
Fredags blev det tv och umgås!
Igår var det slottsskogen och stan som gällde!  Mycket trevligt!
Sedan blev det tacos och Eurovisionsongcontest (?)..vilket för övrigt var så pinsamt för Sverige hade sådan dålig låt! Var en bra låt som vann iaf, diggade Danmnarks låt också!

image449
Sötaste ungen i stan eller vad!

Ja Jocke har då varit i Tyskland fredag-söndag..eller nja dom kom hem imorse så dom var väl egentligen bara där tills igår.


Jockes hemgång =

Jag fick en Bacardi razz, mycket snällt..tackar tackar!:)


Men för mig blir det en nykter månad fram tills Gatufesten, ser riktigt fram emot det här..

Nä men det var väl allt för idag..

Hej svej


Kommentarer
Postat av: jenny

Halloj! Vad kul att se att du är på väg upp en sväng, då kanske man springer på dig på Gatufesten då, kul kul =) Hoppas allt är bra i övrigt! Kram påde =)

2008-05-26 @ 13:11:48
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0