Bränd!

Haha ja nu skulle ni se min rygg eller mina armar, knallröda:P
Var  i slottsskogen ca 5 timmar och sola. Vid tre tiden(tror jag) kom Jaana och Viktor dit också, mycket trevligt:)
Gick en sväng och kollade på alla djuren där, fy fan vilka backar,
det är ju inte en hemlighet att man har dålig kondis iaf:P

Har varit så varmt idag och har inte haft så mycket att dricka när man varit ute så när jag kom hem var jag jätte hungrig..och idag har jag varit så sugen på godis eller ja mat..annan mat:P
Jag vet inte, men ibland så tänker man bara att "Varför kan jag inte vara nöjd med mig själv som jag är? Inte behöva tänka på vad man ska äta mm?"
Men det går inte det heller, måste äta nyttigt för att inte sluta som en val, och om jag inte äter riktigt så måste jag börja träna! Är sugen på att börja med spinning igen men jag har inte råd med kort, men det löser sig väl.
Jag bara önskar att saker och ting vore annorlunda..men det har jag gjort sedna jag var lite så..
Men antingen så får jag väl göra något åt det, eller så får jag helt enkelt leva med mig själv som jag är..
Just nu så gör jag något åt det, och sattsar väl på det valet framöver..ska göra mitt bästa iaf.

Ja nu har jag fått ur mig lite tankar och funderingar iaf..


Kommentarer
Postat av: Frida

Hallå gumman. du verkar leva fullt ut där i gbg. man är inte alltid på topp som du vet. men försök iaf vara glad för det du har!! :) ta hand om dej också hoppas jag att vi ses i sommar :)
kram Frida E

2008-05-28 @ 10:31:58
URL: http://livetenligtfrida.blogspot.com
Postat av: Lander

WOW lillen vilken blogg :O

2008-05-28 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0