Fint väder och Ikea

Idag är det en bättre dag, hade ett långt samtal med Malin efter jag bloggade igår och vi diskuterade om en hel del och fick ur oss lite tankar och bekymmer vi hade. Vi sitter ju lite i samma sits, ja förutom att jag älskar ju Göteborg, hon hatar Östersund;P
Men det var skönt iaf, sedan pratade jag med Lena också, åhh längtar så tills jag ska till GF;D
Vilken kanon sommar man kommer ha, först kommer Mirja och Lander hit, sedan
händer man med dem till sundsvall och där är det Gatufesten en vecka (bästa veckan i sundsvall på hela året)
Sedan blir det gränna över en helg någon gång i sommar, och så hoppas jag på
massa annars roligt!

Lunchen idag måste jag säga var ingen höjdare, eftersom vi inte har någon möjlighet att
värma maten vi har med oss så blev det torsk som jag kokade igår, kall..
helt smaklöst och tort..nä det var inge gött!:P

Nästa veckan blir det jobba hela veckan för mig, härligt härligt..blir pengar det, eller HAHA pengar och pengar
med a-kassan så blir det så man överlever:P

Och nu ska jag till Ikea med Jaana och Per, dom var tydligen lite sena, vilket för mig ingenting, måste komma på vad jag ska ha för kläder, det är dödligt varmt ute idag! Men man ska inte klaga;)


Kommentarer
Postat av: hanna

hallå?! hur har du fått till en sådan snygg layout på bloggen, berätta hemligheten :)

2008-05-31 @ 14:20:50
URL: http://hannal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0