Helgen som var..

...har varit helt okej!
Jag börjar dock bli förkyld så i fredags nrä vi var til Elin och Jerry och grillade och drack lite och så, så var jag helt färdig vid elva tiden så jag var tvungen att gå och lägga mig:P
Men bilder ifrån fredagen!




Ja det var väl lite ifrån lördag, var dö go mat iaf och trevligt sällskap!

Lördagen var också trevligt..måste fundera lite över vad vi gjorde..hum.
Jo åkte hem ifrån Vårgårda då, slappa hemma i 2 timmar eller så..gjorde inte mycket.
Sedan gled vi in till stan och käka.
Åkte vidare till Järntorget och yrade runt lite och jag skulle försöka vara vägledare, gick inte så bra..
Vi hamnade iaf tillslut på Kellys och var där till elva kanske, sedan blev vi trött och less och åkte hem.
Blev tv och sedan sova!

image445

dagen blir nog full av gossip girl som går i repris alla avsnitten från förra säsongen, börjar nya säsongen på tisdag, såå nice;)
Malin och Patrik åkte iväg nyss, skulle kolla runt lite i götet innan dom åker hem till kalla norrland imorgon igen!
Nu blir det snart lite Ben and jerrys glass.. mumms!
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0