illa..jag mår illa

Ja det var gårdagen för mig!
Kände redan när jag sprang på toa någon gång vid sju tiden på morgonen att jag inte mådde någe bra.
Men det blev bara värre, gick ut och la oss på gräsmatten, jag kunde för det första inte ligga ner för jag hade ont i magen och mådde illa, så jag var kvar kanske fem minuter sedan gick jag upp igen och la mig.
Började frysa och tycka det är varmt samtidigt, huvudet brändes och jag hade ont i magen och mådde illa.
Så jag låg och kollade på tv och sov hela dagen.
Tråkigt vi som hade tänkt att gå på bio..

Men iaf så mår jag lite bättre idag, måste vilket fall som hälst måste jag åka och köpa mat för det är rätt så slut på det här nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Hur är du sjuk som? Du får krya på dig iallafall. Kram

2008-05-13 @ 22:53:25
URL: http://www.EmmaAsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0