Imorgon blir det fin främmande!

Tycket jag har hunnit med rätt bra med saker idag faktiskt!
Började med att man klev upp vid åtta, och första dagen som jag verkligen kände att jag kunde ha sovit hur länge som hälst, och då självklart MÅSTE man kliva upp tidigt på sin lediga dag, viket helvette!
Åkte till Ams till klockan nio, pratade lite med min handlläggare och sedan var det klart:P
Åkte hem och städade lite i lägenheten, skulle boka tvättid och hoppades på att det fanns en som man bara kunde tvätta en maskin och kanske hänga i lägenhten sedan, men det fanns det ju såklart inte..
Så blir tvätta på måndag..hum..kanske kan fråga Elin ifall man kan få vara till besvär och slänga i en maskin när vi ska till dom på fredag?;) Får nog ta och fråga henne om det går för sig!

Ja iaf så åkte jag sedan och hämta upp Jaana och Viktor och vi for till Ica maxi, handlade mat, åkte hit igen och packa in allt och sedan for vi till Janna och Per igen ( ja fast Per var ju på jobbet )

image433

Ja vi kollade väl lite på tv och prata och så, var ut och gick en sväng också..mycket härligt!
Sedan kom Per och Jocke vid åtta-halv nio tiden med mat..väldans god kykling pasta, mumms!

image434

Sedan var det desperet och sedan blev det hem och sägen.
trött som en gnu så nu blir det sova.

Imorgon blir det jobb och sedan anländer Malin och Patrik! Satan vad roligt det ska bli att ha dom här!
Vilket par dom är alltså..dö goa!;)

 image435

kom precis på att jag har så fruktansvärt lite kort på dessa två människorna tillsammans!
Har varit aldeles för dåligt med kortknäppande senaste året, ändring på det mina vänner!
See you imorgon!


Kommentarer
Postat av: Elin

Självklart får du låna den gumman!:) Puss

2008-05-14 @ 07:27:58
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Åhh vilken söt liten kotte.

2008-05-14 @ 13:31:08
URL: http://www.EmmaAsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0