Jag gav upp..

13 dagars dieten..tack och hej!
Efter nästan 6 dagar så gav jag upp, som vanligt så känner jag efter ett tag
att det inte är värt det, utan bättre att köra på att äta
vanlig och hälsasam mat (vanlig enligt mig;P) och så..
Tror att kroppen och mitt humör mår bättre utav det!
Så så var det med det! Men det gör inget..det här blir bra ändå!:)

Klockan nio ikväll var det 25 grader ute här, helt sanslöst!
Vi har kollat på två Indiana Joins(?) filmer ikväll, ettan hade jag och Jocke
dock sett halva av för två dagar sedan..men nu fick vi
ju se hela + den andra också!

Men nu blir det sova, och imorgon blir det sova länge.
Sedan träffa Simon imorgon! Men lär väl få en chock!
Men det ska bli grymt roligt iaf!

Good night

Kommentarer
Postat av: Chrille

kära syster.. Indiana Jones! du kan väl skriva ner dina goda matrecept så kan jag ta efter, är lite halvslö när det gäller matlagning.. skulle behöva lite ideér!
hörs

2008-06-01 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0