Kaffe och spenat..

Yes så har man börjat..vad kan det var nu, trejde eller fjärde gången man gör detta, kanske blir första (eller är det andra?) gången som man gör klart hela dieten:P
Måste dock säga att när jag drack min kopp kaffe imorse så kände jag att jag nog saknar kaffe lite, det var inte alls så illa som jag trodde att det skulle vara, det var faktiskt gott! Så kanske man ska ta och bli kaffe drickare igen då, nu när man slutat med snusen..fast borde man skaffa sig ett beroende till bara för att man tar bort ett annat? Det är ju en sak att diskutera!

image451

Jag vet inte vad som har gått fel med mitt ätande sedan jag flyttade hit..
eller jo det är ju klart att jag gör. Men vad hände!?
 Var som att jag inte längre hade någon stopp eller förnuft alls!
Jag har ju faktiskt inte en sådan förbränning  så att jag kan äta vad som hälst och hur mycket som hälst.
Så här i efterhand så funderar jag "mådde jag dåligt?" och att det var därför som jag ätit som jag gjort..
"har jag känt mig ensam?", jag vet faktsikt inte..
Kan ha ett göra med att jag inte har mina vänner här, som alltid stöttat mig i ur och skur!
Men nu får jag helt enkelt klara det här på egen hand!
Jag kan ju alltid ringa mina kära vänner om jag behöver stöd och någon som lyssnar på mitt klagande;P
Ja det får väl räcka om den saken för idag!

Ska åka till Moster och kusinerna sedan, Julia fyller ju år idag, och så ska jag ge Karin hennes present ifrån mamma. Sedan får man se vad som händer ikväll, kanske blir där länge också?
Sedan kommer Simon till Götet på lördag, ska bli så jävla roligt att träffa honom, han är ju trotts allt en av de snällaste och goaste människor jag någonsin träffat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0