Lessen, irriterad, arg..

..Är precis vad jag känner mig nu..känns som att jag skulle kunna bryta ihop vilken sekund som helst.
Vet inte vad jag ska göra åt det heller, blir väl kanske bättre?

Jag har kommit på en sak idag också.. tänk om jag blir bortglömd?
Som om jag dött och tillslut kommer ingen ihåg mig längre!
Tänk om alla mina vänner, gamla arbetskamrater , bröder, kusiner mf glömmer bort mig..
Tillslut lär det väl bli så..men det får bara inte hända!!
Jag vill inte det , vad är då livet värt att leva för?

Jag menar, folk hittar nya vänner, skapar nya minnen och glömmer bort dom gamla..
Och jag är tydligen en person som är lätt att glömma bort..bara ta ett sådant
exempel som när man skulle skriva vilka man ville gå med i 7-9 som man redan gått med 1-6 i skolan.
Jag var borta den dagen när man skulle välja, och då glömde alla bort mig så ingen hade valt att dom ville gå med mig..dåligt mobbad man kände sig då:P

Nej det är är bara en skit dag idag..dålig dag..tyckasyndomsigsjälv-dag..och det finns ingen
man kan åka till som får en att må bättre..som vet vad dom ska
säga, eller vad som inte ska säga..och ibland behöver man inte ens säga något
utan bara umgås och veta att det finns någon där för en..som bryr sig..
jag hade alltid mina stöttpelare i Sundsvall..[Ni vet vilka ni är]

Och mitt gamla jobb..hemtjästen centrum 1 rådhusgatan, Fan vad jag saknar er allihopa!
Arbetskamraterna var ju helt underbara, även fast dom kanske hellre ville ha någon som hade
en utbildnind som undersköterska så tror jag att dom tyckte om mig iaf..jag tyckte/tycker iaf om dom så mycket!
Saknar att ta hand om människor, känna att man behövs! Få göra någon annan glad, kanske förgylla dens dag..

Varför kunde inte allt man tycker om och har kärt finnas här i Göteborg?




Kommentarer
Postat av: Emma

Lillemor, du är snäll och bra. Dig kommer jag inte att glömma bort i första tagen. Du är välkommen att komma hem till oss när helst du vill. Kram

2008-05-29 @ 20:54:15
URL: http://www.EmmaAsp.blogg.se
Postat av: Sofie L

men heej!! ja vill bara säga att tanterna i sundsvall har inte glömt dig iaf, å d har inte ja heller för den delen!satt å pratade me en av dom idag å då frågade hon om ja visste hur du mådde! hoppas d är bra, lr blir bättre! kramar

2008-05-29 @ 21:10:13
Postat av: Lander

Du ha inte övervägt å flytta hem igenb? finns massor av oss som saknar dig här å vill alltid umgås med dig=) fast de är klart, vi kommer ju ner å hälsar på titt som tätt åxå ;) puss

2008-05-29 @ 21:33:40
Postat av: mirja

Men älskade älskling!
Jag kommer ALDRIG nånsin glömma dej!
Det hoppas jag du förstår!
NEVER!
Finns alltid här!
Tror jag måste skaffa ett jetplan så jag kan ta mej ner fort när det krisar..
Love you babe!!

2008-05-30 @ 16:16:38
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Mamma

Oj oj Lillemor inte kommer vi att glömma dig
Du är ju våran "lilla" tjej som vi tycker SÅ mycket om. En stor kram till dig från mig :)

2008-05-30 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0