Livet?

Ja vad fan ska man göra med livet? Eller rättaresagt  vad vill jag göra i mitt liv?
Vad vill jag jobba med? Jag har ingen aning! Borde jag plugga? Vad ska jag då plugga till?
Jobba, jaha vad ska man då jobba med?
Idag är bara en meningslös dag där jag inte vet vad jag vill med någonting bara..

Har börjat få problem med högeraxel också, hade ont i natten till måndagen och på morgonen var det värst..
så var ledig i måndags, blev bättre när jag hade sovit lite mer igår.
Idag har det varit bra, känns att det är något men har inte gjort ont, men nu börjar jag känna av det igen.
Men nu har jag sagt till Johanna att jag ska jobba imorgon så..
Man kanske borde vara med om en bilolycka eller något och bryta benet så man slipper det här ett tag..
ähh jag vet inte..jag är bara så less..

Har slutat snusa också...andra dagen idag..detta går inte!
Det där som man alltid kunnat tagit när man kännt sig sugen på något är borta och nu går jag bara och små äter hela tiden! "jätte bra"... aja antigen får jag börja snusa igen eller så får jag försöka att inte äta iaf:P
I don´t know what to do..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Äh ryck upp dig nu, du som haft kompisar hela helgen
och haft kul. Va tusan det är ju vår då ska man trivas med livet :) BRA att du slutat med snuset, håll i det du ångrar dig aldrig att du slutat.
Kramar från mig :)

2008-05-06 @ 20:53:25
Postat av: jocke

de löser sig :)

2008-05-07 @ 15:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0