Sista April..

Ja vart ska man börja? Tror inte jag skrev något i tisdags heller, eller?
Ja tisdag var det jobba iaf, sedan hem och se på bröderna grimm, var en ganska bra film!
Hände väl inte så mycket mer sedan, pröva att sova på luftmadrassen den natten, helt okej! vaknade en gång på natten och hade ont i nacken bara, klarar inte riktigt av att det är "kuddar" på madrassen, kan bara ha vanliga, men men det är sådant man får leva med!:P
Ja men det var tisdagen det!

image366

Igår var det sista april! Jobbade fram till fyra, åkte hem, var hur trött som hälst egentligen men kan ju inte sova på sista april så jag öppnade mig en cider och kände lugnet! Tog en dusch och kollade på en film och åt middag mm.
 


Sedan vid åtta kom Per,Jaana och Jocke och hämtade mig, vi åkte till Lilleby och grillade vid havet(?), blev en majskolv för mig och mer cider haha.
var trevligt där, men kan tänka mig att det är bra mycket nicigare när det är varmare och kanke åka dit på dagen och så! Fanns ju vollyboll "plan" där, vore nice att åka dit och spela!:)
Jaja efter det så åkte jag in till stan, eller Per och Jaana skjutsade mig, tackar för det!
Sedan ska jag lära mig åka spårvagn, ska bara fylla på mitt kort så ska jag försöka våga mig på att åka sedan;P
Kom iaf in till stan, träffade Ulf och hmm någon kille som gick med en kryck haha, stackarn.
Gick till Rockbaren, första gången jag var där, var helt okej! Fast jag är ju egentligen mycket för att dansa och härja när jag är full, men blev inge av det igår;P
Efter ett litet tag kom Lotta dit också! Mycket trevlig flicka måste jag säga!
Så ja där var vi iaf fram till tre tiden kanske`? Då fick jag personlig guidning till centralen av Karl, mycket snällt av honom! Där på parkering stod Jocke och vänta på mig iaf, fick ju skjuts hem..haha omg käften gick väl på mig hela vägen..stackarn överlevde väl förhoppningsvis!;P
Ja sedan idag, mådde inte allt för bra imorse,  men drog mig upp ur sängen så småning om iaf.
Vi åkte med Per och Jaana till ikea, eller ja Per och Jocke dumpade av oss och viktor på ikea och så åkte dom iväg någon annanstans. fick väl lite saker inhandlade iaf.
Har även ätit en dö god glass idag! Mumms!

image369

Nu tvättas det här hemma, eller min håller på att torka, blir så irriterad, om tvättmaskinen inte fungerar så att tvätten blir dyngsur, då ska dom väl för fan ha en fungerande sentifigur! Men det hade dom inte! Får se om tvätten blir torr tills klockan nio då:P

Imorgon kommer girlsen hit! Tjoho:D
image365

För övrigt så är det några patetiska människor ifrån Sundsvall, antagligen knarkare (som har knarkat bort alla deras hjärnceller) som har gjort inbrott i våran sommarstuga där alla mina saker står som jag inte har fått med mig hit än. Dom har tex tagit min dator (stationär) Jävla idioter, vem fan ge er rätten att ta mina saker?! Blir så förbannad! Men ja..vad ska man göra?

Nu börjar jag bli trött, blir film, mat och sova, nice!;)
Byee

Kommentarer
Postat av: christian

de tog mina fiskegrejer som jag shoppade i somras!!
och om du inte hört de, så gjorde de inbrott natten mot idag(fredag) också, i stora stugan. men vi kunde inte se att nått var borta. de hade bara sökt igenom skåp lådor och så..
man blir bara så matt...

jag var på logdans i nederede på sista april!
skitkul var det!! känner mig hemma på sånna tillställningar också! :)

hade fint!

2008-05-02 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0