Snabbis..

Får blir en snabbis för jag är trött och imorgon är det ännu en dag med jobb..

Har jobbat idag, hittade inte till första huset så kom 45 min sent, sedan fick jag låna en av chefernas GPS..så det var ju snällt! Träffade också min arbetskamrats flickvän för första gången idag! Hon verkade väldans trevlig!

image436

Sedna efter jobbet var jag och hämtade upp Emma och Olle, dom handlade lite mat på willys, släppte av dom hemma hos dom och sedan gled jag vidare till centralen.

Kvart över sju anlände Malin och Patrik till Götet, helt underbart!
Blev sill och potatis när vi kom hem, sedan glass och maränger (börjar nästan bli en tradition)
Lite frusna män söker kärlek och sedan djävulen bär prada.

Nu blir det dock sova så god natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kanske skulle vara ide' att inhandla en egen GPS....eller önska en när du fyller år :)
Kramar från mej

2008-05-15 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0