Solen i ögonen..

Som varje morgon när det är fint väder eller solen skiner så vaknar man av värmen och ljuset i ögonen, vist det är helt underbart med fint väder, men när man sover så får den gärna hålla sig borta;P
Fast då har man ju en anledning att kliva upp, får ju lite ångest över att sova bort en dag med fint väder!

Nu sitter jag iaf med min kopp kaffe igen! Den var dock godare igår;P
Jag tycker ju om att dricka kaffe med mjölk i, det går iofs utan men så mycket bättre med mjölk i!

Som sagt så är det fint väder, så snart blir det väl att bege sig till slottsskogen kan jag tänka mig,
ta med lite filtar och lägga sig och chilla! Helt underbart! Undra om det
är mycket folk där idag? Det är ju trotts allt en tisdag ändå.

image452



Dagens horoskop
image453

Kräftan 21. juni - 21. juli

Du kan vara din egen värsta kritiker. Det är bra med självkritik,
men inte om det går till överdrift och blir destruktivt.

[Stämmer ganska bra va]


Kommentarer
Postat av: Mirja

Fan vad snyggt det blev!
Hur gjorde du?! Jag vill också ha så fint! :p
Lycka till med dieten nu babe!
Längtar efter dej!!

2008-05-27 @ 11:02:31
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Carin

Snygg blogg, tjejen!! Kul att du var här igår!! Kram och lycka till!!

2008-05-27 @ 20:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0