Sommar

Ja jag tänkte att eftersom det faktiskt är sommar så måste jag ju ha en lite somrig design på bloggen,
 den andra får komma tillbaka sedan när det börjar närma sig höst;P

Idag har jag tvättat lite, var behövligt, eller ja hade ju inte värsta berget med tvätt men det är ju
alltid bra att få tvättat.

Sedan blir det äta lunch (2 ägg och en morot), ta en dusch och bege mig in till stan
Får väl se när Simon har tid att träffas, annars får jag väl möta
upp Jocke innan..vet inte hur jag ska göra med middagen bara..
hade varit bra att få den äten innan jag åker någonstans, blir lite jobbigt att få
tag på maten om jag är på stan..OM jag inte tar med mig salladen på stan och fixar kykling där haha,
nä jag vet inte hur jag ska göra..

Iaf så ikväll blir det nog att åka till Per och Jaana, umgås lite med dom:)
Spela guitar hero låter det som, och Per kommer looosa, Lillemor kommer vinna, ohh yes i will!
Sedan får man se vart kvällen tar vägen, det är planen iaf!

Och jag börjar känna Gatufesten i blodet nu, omg vilka minnen man har, och vilka minnen vi ska skapa!


Tjo då!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0