Stada och krogen

image393
Glömde bort att skriva sist att när vi kom hem ifrån statoil på fredagen så sitter Malla och kollar på trean, tydligen så har vi fått kanalerna som vi beställde, såå underbart jag höll på fällan en tår nästan!:)


Men ja lördagen! Började med att Hanna började "hallå:a" klockan 8:00 på morgonen och väcka alla, jag trodde jag skulle avlida, men men vid elva tiden drog vi in till stan, lunchade och kollade i affärer.



Lander och Malla hade åkt in tidigare för att möta berqa(?)
Jag blev less på att gå på stan rätt fort och ont i fötterna fick jag, men det var bara att fortsätta tills alla vara nöjda:P Åkte sedan hem, tog en dusch och gjorde iordning mig och börja dricka, helt underbart!:)
Blir lite bilder ni på förfesten mm.




Vi drog först och främst till Sticky fingers och var där ca 20 min kanske.
Han hejja på Ulf och Lotta och köpa en drink och sedan skulle vi vidare till Valand!
Blev kvar där till halv 4 ca, dansade som några dårar på scenen till gamla goa låtar;)
Efter det blev det Bk, taxi hem, natta!

Söndagen kan sammanfattas mycket kort!
"Vakna, städa, äta, chilla, flickorna åkte hem, jocke kom hem, softa mer" :P
Lite kort också!


Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0