Sundsvalls flickor har anlänt!;)

Jobbat 7:30-15:30, gick välla sådär!
Sedan kom flickorna!! Halv fyra var dom hemma hos mig på parkeringen! Så duktiga att dom hittade hit, jag är så stolt, eftersom jag själv körde fel tre gånger innan jag tog mig hem till dom:P
Chefen har tagit tillbaka GPS:en..och fick en gulasidorna  av henne idag så jag tog det som en hint att jag inte får låna mer, så måste nog inskaffa mig en egen!

Men här kommer lite bilder!

image370

På väg till Liseberg och sedan på Liseberg!



Var trevligt på Liseberg, jag åkte dock inget utan stod mest och väntade på att dom skulle stå i kö i 30 min och sedan åka:) Men det gick bra, blev lite kallt bara!
Sedan blev det hemresa, Malla och Lander hoppade av i lägenheten och Mirja och Hanna hände med mig och bilen till Statoil i Askim och inhandlade sig lite kvällsfika och frukost!

Nu ligger dom så mysigt här på våra 23 kvm madrass haha, eller känns som så nu iaf;)
Jag var ju snäll värd och tog soffan jag! Dom måste ju få sova skönt så dom vill komma tillbaka!

Vacker nattbild från Liseberg får bli det sista för idag
imorgon blir det en fullspäckad dag;)

image379
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0