1 dag kvar..

Idag blir det verkligen en snabb-bloggning! Måste i säng och sova..
Iaf, har jobbar idag som vanlig, eller ja måste ju säga att inte känns
det som att det är söndag, icke! Men såå skönt att det är måndag
imorgon och sedan mina damer och herrar, kommer Lillemor börjar
upptrappningsveckan på tisdag! Wee det känns helt underbart att
få börja äta mat igen! Skrämmande dock, men det är nu det gäller!
Träna träna, äta rätt, unna sig ibland..fast det närmar sig jul och jag
vet själv att jag säkert kommer gå upp något kg..men jag ska försöka
att inte göra det! Vilket fall som hälst så är imorgon sista dagen
med bara enbart soppor:D

Ja nog talat om det!
Har hittat en ganska nice telefon som jag tror att jag ska inskaffa mig
någon gång i Januari. Vet bara inte ifall jag ska ta en vit, eller svart!



Vad tycker ni?

Efter jobbet idag har jag sorterat klart mina kläder, ser så tomt
och välorganiserat ut nu i min garderob, tur att det kommer lite nya kläder
dit snart! Sedan kom Jocke och hälsa på mig ikväll, mycket trevligt!:)
Han var så snäll och kollade på one tree hill och gossip girl med mig.
Sedan har det blivit lite surrande och så..Nu har han farit hemöver till sig
igen.

Och jag ska ta och krypa mig till kojs nu!
Föresten, tror att jag har bestämt mig för att gå och klippa klippa bort mitt
hår till veckan, eller ja inte allt hår såklart:P

Morgondagens schema:

*Kliva upp, duscha, fixa frillan, frukost mm..
*Jobba 7:30-15:00
*Jaana kommer och hämtar mig, handla mat
till upptrappningsveckan på ICA MAXI.
*Åka till Familjen Forsberg och sitta barnvakt åt Viktor
*Antingen sova där eller hem och sova på kvällen

Ja, får se ifall jag bloggar imorgon eller inte...Så god natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men så fantastiskt spännande! :) Och mobilen i svart är nog inte helt fel heller. I call you tomorrow. Puss och kram

2008-11-23 @ 23:10:09
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Monica

En svart =)

2008-11-24 @ 17:55:43
URL: http://moan83.blogg.se/
Postat av: Lisa

En vit...

2008-11-26 @ 10:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0