Brr nu kommer kylan

Dags att införskaffa sig lånfillingar och byxor nu tror jag!
Var så kallt imorse när jag åkte till jobbet så jag trodde
jag skulle förfrysa benen, eller nja det kunde varit värre men
kallt var det iaf!


När jag kom hem ifrån jobbet idag så tog jag
tag i det här med att rensa i garderoben = Ut med det som
jag inte använder längre och det som är för stort!

Det som rensades bort / Det som blev kvar / Det som är kvar att rensas



Efter rensningen var det dags för middag och
film! Blev även en kopp te efter "maten".



[Har sovit Hos Familjen Forsberg Torsdag-Lördag

Alltid lika trevligt att vara där!:)

Segt att jobba var det idag dock, är jag jätte jätte trött nu

så ska snart dra mig till kojs så man orkar med att
jobba imorgon igen, och måndag för den delen.
Känns som att man jobbar jämt..]

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0