Frösen norrlänning

Burr vad kallt det var idag när jag slutade!
Har ganska nyligen tagit mig en lång och varm dusch
för att tina upp! Det var härligt, synd att man inte har badkar bara!
Tror även att det ösregnar ute nu, är så less på detta regnande!
Kan det inte bara bli några minusgrader så att det inte regnar,
det får hellre snöa!

Idag blev det ingen spinning som planerat heller, kände mig
lite krasslig igår och idag så blir vila idag och köra ett
pass imorgon! Och så blir ett pass på lördag också, vet
bara inte riktigt vilket jag ska ta än!

Annars idag händer det inte mycket, blir kolla på Greys då klockan
21:00.
Håller även på att ladda hem Brothers and sisters avsnitten
som jag inte sett (förra veckans och denna veckans) men tror inte
dom kommer hinna bli klara innan greys börjar. tyvärr.
Med mitt sega internet så..aja det duger fint iaf, skönt att ha möjligeheten
att ha internet vart man än är någonstans så!

Börjar bli ritkigt riktigt hungrig nu iaf, så blir nog till att dricka middagen
vid sju! Ja nä men det var nog inget mer att berätta idag.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0