Helgen + Måndag

FREDAG

Vanlig dag på jobbet, regnade men det gick bra ändå, hade plastpåsar
i skorna men blev blöt ändå självklart.



Slutade klockan 15:00, åkte bort till Moster, hämtade bilen,
Per hjälpte mig att byta till vinterdäck, Jocke var också med!



Sedan åkte vi till mig en sväng, jag packade lite saker och
Per fick se hur jag bor. Efter det blev det inhandla pizza mm
till Paret Forsberg. Vi tog det bara lungt på kvällen och prata och så.

LÖRDAG

Upp och hoppa, frukost, åkte till Kungsbacka och Fam Forsberg
åt buffe(den är mycket mycket god den buffen)
Blev lite inhandling av kläder mm  till lille Viktor.
Hem igen och vi alla vilade oss ett tag, sedan åkte jag och Jaana
med Viktor till Pers mamma som skulle vara barnvackt!
Tillbaka till Fam F och duscha och göra sig iordning för utgång!
Jocke kom förbi en sväng på kvällen och var lite social med
Per medans jag och Jaana donade med lite plattning av hår mm;P
Begav oss ut på krogen, var på ett riktigt nice ställe, dom hade bra
musik och ja, det var roligt:)
Åkte hem vid 2 tiden för vi var ganska slut alla. Men en trevlig kväll
kvar det iaf!:)

SÖNDAG

Åkte till Ica maxi och jag var helt lyrisk, älskar ju att handla mat, så
jag gick igenom varje hylla där jag ska handla mat sedan, längtar haha.
Efter att Per och Jaana handlat lite mat så åkte vi och hämtade Viktor
hos Carin, surrade lite med henne och så.
Sedan var vi bara hemma hos Fam F och tog det lungt resten av
kvällen..när klockan närmade sig 23:00 så kände jag att jag måste
nog bege mig hem..men det tog emot, tråkigt och ensamt att komma
hem till en tom lägenheten, men men så är det!

MÅNDAG

Idag har jag inte gjort så mycket egenligen, tagit det ganska lungt.
Beställt en massa kläder på HM:P Så behändigt att man kan ta
det på avbetalning då istället för att betala allt på en gång.
Måste nämligen ha råd att köpa skor när lönen kommer.
Och maten denna månad kommer bli dyr eftersom jag inte har någon
alls nu så måste jag köpa allt ifrån grunden..måste prata med Pappa
om ifall jag kanske kan betala 500 :- eller så på avbetalningen på bilen
istället för 1000:-.
Ska snart iväg på XV möte, efter det blir det hem och sortera bort kläder
som är för stora mm och sådant jag inte använder.

Eftersom Malin så gärna ville se hur jag såg ut i lördags när jag var ut
så tog jag lite bilder med outfiten på, hehe;P



Det var allt för mig idag.
Och tack Jaana och Per för helgen och att jag fick bo hos er!


Kommentarer
Postat av: Elin från gymnasietiden

Gud Lillemor! Det syns verkligen att du gått ner en massa i vikt.

Jävligt imponerad! Bra kämpat!

2008-11-17 @ 17:43:49
Postat av: Anonym

O M G !

2008-11-17 @ 18:19:52
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Malin

oj :D

vad har du för storlek på kläderna nu ?

KRAM

2008-11-17 @ 19:45:09
Postat av: hanna

smal och smärt! bra jobbat lillemor, du har varit så duktig :) kram

2008-11-17 @ 19:59:34
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0