Julmusik och morgonsoppa

Ja sitter här nu, har precis drucke min morgon soppa
och julmusiken är på, helt underbart:)
Ska snart åka till jobbet, skulle bara skriva en snabbis här först
tänkte jag! Engagerad som man är i sin blogg, vet inte varför
egentligen, kanske ingen som tycker att den är intressant,
men då får jag tänka att jag skriver den för mig själv till
sämre tider när jag är gammal och inte kommer ihåg hur
mitt liv var;P


Morgontrött och jävlig Lillemor..hua vad seg man är idag!

Jo men just ja, det här med vädret igår, det var helt underbart
på förmiddagen, sedan på em så kom plusgraderna tillbaka
och regnet öste ner, sjävklart! Men men..snart kommer det
väl snö hit med, förhoppningsvis!
Efter jobbet igår så åkte jag hem, sprang in i lägenheten,
slänge ner middagssoppan + kryddor +ny vattenflaska
och kila iväg till vagnen igen, skulle nämligen med Fam F till
Media Markt, trevligt trevligt..lite stor affär bara, blev stirrig:P
Efter jobbet idag så blir det iaf bort till dom igen, är ledig
imorgon också, så det ska bli helt underbart, sovmorgon here i come!

Adios Amigos, kanske uppdaterar när jag kommer hem ikväll/ Lillemor

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker att din blogg är himla bra, eftersom du bor så lååångt hemifrån så får man följa din vardag på nära håll : )

Saknar dina inlägg när du inte bloggar varje dag.

Kram / Mamma

2008-11-20 @ 07:54:44
Postat av: Hanna

härligt med julmusik! :)

2008-11-20 @ 21:44:26
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Emma

Julmusik, redan?

2008-11-20 @ 22:35:38
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0