Kan man annat...

..Än att älska tisdag? Nej jag tror inte det..inte om ni
frågar Lillemor Nyberg iaf;P Denna dag har varit perfekt!
Började dagen med att jobba, eller ja iofs helt perfekt
var den ju inte eftersom spårvagnen var föresenad 10 min
så missade jag bussen så kom lite försent till jobbet men
det gick ju bra ändå!
Var en lugn och skön dag på jobbet, kan inte klaga!
När jag slutat åkte jag till F&S och där blev det ett
spinningpass, men satan vad ont det gjorde idag att sitta
på den där cykeln, ville nästan fälla en tår när jag först satte
mig, det var hemskt! Så jag har en fråga till Hanna L :
Efter hur många pass slutar man få ont, jag har glömt bort!?

Efter detta underbara och jobbiga pass så tog jag mig en
promenad hem med lite härlig musik i lurarna.
Väl hemma blev det en snabbdusch, insmörjning och nu
det bästa på hela dagen, det jag väntar på alla andra 6 dagarna
i veckan, TV-kväll med 4 bra serier i rad..åhh att man kan bli så lycklig
över lite tv tittande haha patetisk egentligen:P

För övrigt så läste jag på Monicas blogg att hon har bokat julbord,
och jag blev så avundsjuk, jag vill också på julbord:( Det är så tråkigt
att den traditionen försvann, när jag var liten tills för bara 2 år sedan tror
jag, så var vi alltid på julbord..saknar det! Var ju nästan ända gången
man träffade släkten ifrån Pappas sida..men nu har ju det försvunnit..
inte för att jag hade kunnat gå nu när jag bor här, men saknar det ändå!

Jaja nog skrivet för idag, nu ska jag slå igång vattenkokaren och göra
mig min välförtjänta middag och sedan tv i 3½ timma:)
Fick föresten höra en kommentar idag om att jag inte får gå ner så jag
väger under 60kg, vilket jag har kommit fram till att jag nog kommer vilja
göra..iaf till 58, eller kanske 55...ähh nä vi får se! Men inte vore det helt
fel inte!:)

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Hanna

vännen det kommer att försvinna efter 3-4 pass. håll ut :) eller köp en gelsadel ;) kramar!

2008-11-05 @ 15:55:46
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vad kul för dig med en perfekt dag, dom är det inte så många av, och vad det gäller julbord så är du bara hemma så ska vi väl fixa det.

2008-11-06 @ 16:11:13
Postat av: Pappa

Kul att du har en toppendag, dom behövs. Kom hem till S-vall så nog ska vi ordna med julbord.

2008-11-07 @ 07:34:18
Postat av: Pappa

Oj det blev 2 lika komm. men då går väl info i meddelandet fram iaf.

GOD JUL !

2008-11-07 @ 07:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0