Lördag och helg igen

Sitter på jobbet nu, klar med förmiddagens jobb.
Snart dags för lunch, hungrig är jag också, när jag
åker till Xv på möte på tisdag så ska jag köpa mig
mina sista 2 veckor med mat, men då ska jag ta
sparris smak på alla mina lunchsoppor, har börjar
fatta tycke för dom igen.

Trött är jag idag iaf, även fast jag nog har sovit
bra mycket inatt, men jag är ju en trött och frusen
människa så vad ska man göra:P

Efter jobbet idag tror jag att det kanske blir en sväng
till Familjen Forsberg igen, ifall jag inte får något
infall och verkligen vill tillbringa min lördagskväll
ensam hemma..vet bara inte vad jag ska göra för
något då? Men det är alltid så jobbigt att måsta
åka vagn hem på kvällarna, men ja jag får se hur jag
gör! Jocke ska också dit, tror dom planerade igår att
dom skulle äta tacos och kolla film.
Länge sedan man åt tacos nu, det är ju bra gott det!

Men ha en sådan trevlig lördags em och kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0