Min lediga dag

Tror inte att jag har bloggat sedan i onsdags så jag får väl börja där då!


ONSDAG

Jobbade, åkte sedan hem till Jaana,Per och Viktor!
Hade först tänkt att bara åka hem och ta det lungt för jag
var ganska trött, men sedan var det så fint väder den dagen
mm så jag kände att jag ville umgås med lite vänner.
Så då åkte jag till familjen Forsberg efter jobbet.
Vi lyssnade på massa bra musik och sjung hehe det
var riktgit trevligt! Pers barndomskompis Jens kom också
förbi, trevligt trevligt!
Tog bussen/vagnen hem runt 10 tiden och Per och Jens
åkte till Skål (det mycket bra stället som jag var på i lördags)
Ja det var nog inget mer intressant som hände den dagen.


 

TORSDAG



Började kl 7:00 för ovanlighetensskull, slutade då 15:30.
Åkte hem till Familjen Forsberg igen, vi lekte lite med
Viktor, lyssna på barnvisor, surra och slutade kvällen
med att se en film "Seven". Sedan blev det sova, kände inte
för att åka hem för jag var så trött, så det blev att jag sov över
på soffan.

FREDAG

Vaknade väl runt halv fyra, fyra tiden utav att det var något
oväsen som var mycket irriterande, gick upp till fönstret och
insåg att det regnade och droppade på någonting.
Ja det höll mig iaf halv vaken till och från resten av morgonen,
tills det slutade regna och jag kunde somna riktgit igen.
Klev väl upp runt elva tiden, har sedan dess inte gjort allt för
mycket. Hjälpt Per att skaffa blogg har jag gjort! Jocke kom förbi
en sväng också. Surra lite. Sedan skulle fam Forsberg till allum
och äta på Max så få var dom så vänliga och skjutsade hem mig.
Så nu sitter jag här, trött och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Ska sortera lite bland mina bilder tänkte jag, sedan blir det
kanske en film och sedan gå och lägga mig vid nio..är så trött.
Ska jobba i helgen så är lika bra att vara utvilad.

 
Har kommit fram till att jag måste börja använda glasögonen mer


Det var allt för mig denna gång, hade gött!


Kommentarer
Postat av: Malin

MEN JAG HAR SAGT DET FÖRR och jag säger det igen. Fast nu ännu värre, herregud vad du magrat. Jag ser dig knappt på bilderna. Hallå? PUSS;)

2008-11-07 @ 20:04:35
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0