Mycket funderingar nu

Ja vilken dag detta har varit, inte alls sådär bra som jag
vill att alla mina dagar skall vara, men det är väl något
man får räkna med helt enkelt.

Har funderat en massa på saker och ting idag, hur jag
ska göra med livet..jag trodde att jag hade kommit
fram till vad jag ville göra, vart jag ville bo mm mm..
men nu så känns det som att jag vet ingenting alls.
Får fundera lite mer på det där helt enkelt..

Vilket fall som hälst så är denna dag snart över och
imorgon hoppas vi på en bra dag, utan regn på morgonen
och med en mer vetande och gladare Lillemor.



För övrigt, ser detta ut som det skulle vara i slutet av Nov för er?
För det gör det verkligen inte för mig..vart F*N är all snö?!

Fick en mycket glad nyhet utav min kusin Lisa förut idag,
dom ska nämligen fira julafton med oss hos Pappa och Mamma.
Trodde dom skulle vara hos morbror Anders men tydligen inte.
Så nu vill jag veta FORT hur det blir med semesterns så att jag vet
att jag får fira jul med dom.

Annars idag har det inte hänt så mycket, pratat lite med Malin om
allt och mina funderingar, och som vanligt kommer hon med kloka
ord, så det är bara att lyssna och ta in!

Fick infall och gjorde om bloggen, kändes som att det var dags igen.
Tror också att jag har bestämt mig för hur jag ska klippa mig, och färga
håret i dec..kanske..måste prata lite med frisören vad hon tycker också,
ja vart jag nu ska klippa mig på för billigt ställe;P

Tack och hej för mig idag, nu blir det middag och tv-kväll tjoho!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är farligt att fundera för mycket... Hoppas du kom fram till något bra. Kram

2008-11-18 @ 23:32:42
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0