Snart..

....Är det fredag, äntligen, så jag har väntat hela veckan!
När jobbdagen är slut 15:00 så är jag lång ledig och jobbar
inte förens på tisdag nästa vecka, det känns helt underbart!

Men idag har jag jobbat, åkt hem, suttit i min ensamhet
och känt mig ensam, haft tråkigt, pratat med Olsson en sväng,
kollade nyss klart på en film, och ska väl lägga mig och sova nu.
Skulle ha tränat idag, men känner mig fortfarande inte 100 i kroppen,
så ja, jag får se ifall det blir att träna på lördag eller ifall jag vilar denna
vecka så jag blir riktigt bra och kör till veckan igen.

Kom att tänka på en sak precis, efter jag kollat på filmen, inte för att
jag fick det ifrån filmen, utan tankar som flög runt i huvudet ändå..
Det känns som att jag har gått miste om en massa saker i livet..
inte för att livet är över precis:P Men, än så länge i livet...
Saker jag som liten trodde att jag skulle ha upplevt vid det här laget,
säkert för längesedan..men nu sitter man här idag..och känner fortfarande
att jag inte har gjort det. Jag vet inte, men det får mig bara att känna
mig sorgsen..

Men men, nu har jag en kanon rolig helg att se fram emot så ja,
en sak i taget!

God natt gott folk , over and out / Lillemor

Kommentarer
Postat av: Moster C

Hmm...vilka grå dar man har ibland...då ensamheten känns påtaglig. Hmm..undrar vad det är du som litet trodde du skulle ha varit med om vid det här laget...som inte har hänt..och undrar vad du varit med om som du inte tänkte på som liten...? Det måste ju också vara en hel del...

Kram/C

2008-11-14 @ 11:04:54
Postat av: Malin

det är fantastiskt att vara här. gud vilken besfrielse!:) ha en bra helg du med, du som är långledig;) puss!!

2008-11-14 @ 20:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0