Spinning

Då var det måndag ännu en gång, men nu börjar
min veckor med soppa att ta slut snart, bara 3 veckor kvar:)
Sedan blir det upptrappning en vecka och efter det köra
100% med bra mat, träning och självklart måste man få
unna sig ibland också, det gäller ju bara att hitta en balans
i livet som man kan leva med. För jag har insett att, jag VÄGRAR
utsätta mig själv med att gå upp allt igen, inte en changs!
Jag har levt hela livet med att se ut sådär och jag tänker
F** inte göra det något mer, nu sätter jag punkt på mitt
förflutna! Och jag ser fram emot framtiden och vad den har
att ge mig!

Annars idag har jag jobbat, efter det åkte jag raka vägen
till Friskis och svettis för att ta ut mitt kort och gå på mitt
första spinningpass på år och dar! Och vet ni vad?
Det var helt jävla underbart!! Var iofs ett Bas pass men
vadå jag måste ju börja lungt:P Men det var iaf en helt
underbar känsla att spinna igen, förstår inte att jag kunnat
varit ifrån det så länge, jag har behandlat min kropp illa:P



Nu har jag bokat in mig på ett pass imorgon och på fredag
också, sedan tror jag även att det blir ett pass på söndag också!
Nu ska jag köra stenhårt med träning dom sista tre veckorna
och se ifall jag lyckas gå ner iaf 4,5 kg, då är det bara 3½ kg
kvar till målet som jag satte när jag började, men frågan är ifall
jag verkligen kommer vara nöjd då..jag tror nämligen inte det,
så ja, vi får se!

Efter jag kom hem så blev det dusch, middag + en film och nu så
ska jag krypa till kojs, är en dag imorgon med!

Hade gött alla! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0