Stor främmande

Idag har jag gjort följande:

*Klev upp 8:00, iväg till tvättstugan och slänge i en maskin
*Bädda sängen, fixa frillan, drack frukosten, hängde tvätt mm
*Åkte in till stan för att träffa Elin på centralen kl 10:00
*Gick på stan och kolla lite, köpte en klänning och två linnen
*Satte hos på Condeco och surra lite
*Vi skildes åt vid centralen runt 13:00 tiden och jag for vidare till Jaana
*Var hos Jaana och umgicks med henne och Viktor & drack min lunch
*kl 16:00 var det möte på Xv, gick igenom lite saker, köpte mat för 2 veckor
*Hemma igen vid fem tiden
*Kolla igenom ekonomin mm
*Skrivit inköpslista för mat jag ska köpa när det är upptrappning
*Skrivit inköpslista för mat efter upptrappningen (den blev inte liten den)
*Även skrivit lista över vad som ska köpas in till middagen jag ska ha den 13/12




Och nu sitter jag här, redo att om tio minter se Uggly betty och desperat houswifes.
Brothers and sisters blir det nog att se reprisen på söndag istället.
Måste även packa träningsväskan för imorgon!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Köpte du mat för 2 veckor igen, jag tyckte du skrev för ett tag sen att du skulle köpa för sista 2 veckorna. Annars förstår jag att det ska bli härligt med lite variation på kosten.

2008-11-12 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0