Upptrappningsdag 1

Lite uppdatering från gårdagen bara!
Som jag skrev igår så kom Jaana och hämta mig,
var in på MAXI och handlade följande:

               1                                  2                               3

Bild 1=Kyklingfilé, Laxfilé, blåbär, broccolie
Bild 2=Olivolja
Bild 3=Keso 1½%, Kesella 1%, Gurka,Paprika,Ruccolasallad,tomater

Sedan satt jag barnvakt mellan 17-21..och det gick förvånadsvärtbra..
men ja, det var ju bra att det gick bra iaf, han är så bra på att underhålla
sig själv och leka med sina leksaker så:) Underbar lite gosse det där!
Sedan kom iaf Per och Jaana hem och vi satt och surra lite mm,
vi blev alla väldigt trötta så då blev det sova.

Lillemor som är överlycklig över ledigheten över jul, för semestern denna vecka
och för att hon(jag haha) får börja äta idag(fast kortet är från igår:P) PLUS
att det snöade igår så det kändes som att det var vinter på riktigt och att
det faktiskt närmar sig jul!

Idag TISDAG & upptrappningsdag nummer 1!!

Oj oj vad spännd jag var idag när jag vaknade hos Familjen F..
Tänk att jag skulle få äta på morgonen, haha kändes helt sjukt!
Skakade på handen när jag skulle ta första skeden med keso,blåbär och linfrön.
Men det var så gott, och mätt blev man på det där lilla.



Sedan har Jaana och Viktor varit hos mig ett litet
tag (hon skjutade hem mig).
Så nu har jag fått i mig mellanmålet(sparrissoppan)
och så har jag tagit fram kyklingen så den kan tina lite..
Blir väl lunch vid 2 tiden kanske..hade jag tänkt.
Ska på spinningpass klockan 17:15 så ska dricka
grönsakssoppan vid fyra tiden hade jag tänkt då, så blir det
middag när jag kommer hem. Och sedan är det tv-kväll:)
Känns inte som tisdag, men helt underbart är det att veta
att jag bara jobbar fredag denna vecka, wonderfull!

Mer bilder och uppdatering kommer ikväll!



Kunde inte hålla mig tills ikväll, sedan kommer jag antagligen
vara så inne i tv:n då också så då är det ingen idé att försöka
skriva något:P
Har ätit lunchen nu för en timme sedan, och middagen blir likadan.



Dö gott det var med kykling, och salladen också! Mumms!
Jag vet inte hur jag ska göra med spinningen idag, jag börjar
bli jätte trött, kände mig lite illamående efter att jag ätit
lunchen, kanske borde ta det lungt idag och låta magen vänja sig?
Annars kanske jag spyr när jag spinnar..eller jag har ingen aning.
Jag får fundera lite och se hur jag gör.

Bye

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mums, oj vad avundsjuk jag blir :)

Jag får vänta i fyra veckor till innan

jag ska börja äta.........

2008-11-25 @ 17:50:22
Postat av: tuvan

meen gud så skönt att du fått äta igen:) Åh gud så liten du blive lillen. Ät lite fett kvinna :D hehe! De gär vi här uppe i norrland:) Å ja blogga nu så du vet :D hihih

2008-11-26 @ 13:39:01
URL: http://hannathuveson.blogg.se/
Postat av: Hanna

2008-11-26 @ 18:53:23
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Hanna

dags att äta riktig mat nu? underbart! ja vi gjorde egen deg. mycket gott! jag ska lägga ut bilder ikväll;) lycka till med dig bakning! kramar

2008-11-26 @ 18:54:15
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fan, va smal du har blivit! Hur mycket har du gått ner nu? Jag förstår att det är härligt att få börja äta igen, jag fattar inte hur du har lyckats alltså, men du har ju varit kanonduktig =)

Hoppas allt är bra =) Kram påde

2008-11-27 @ 21:17:40
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Men vännen vad het du är!!! Hur fin som helst :D Jag har sagt det förut men jag säger det igen, VILKET KANONJOBB DU HAR GJORT!!!! är så stolt över dig.kraam

2008-11-29 @ 16:43:38
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0