Upptrappningsdag 2

Hallå på er!
Idag började dagen så fint med en promenad in till xv
för att köpa soppor och bars för upptrappningsveckan.
Gick igenom slottskogen, fint var det, men blev blöt
om fötterna även fast det inte regnade, då blev jag
irriterad!



Åkte sedan till Jaana och drack mitt mellanmål.
När Viktor vaknat så gick vi in till stan.
Jag köpte lite saker som jag hade tänkt, blev dock
inte allt för det han jag inte, började bli för stressad för
jag skulle ha i mig lunchen som var hemma och klockan
började bli mycket. Så ska försöka handla resten
jag ska ha på fredag efter jobbet.
Men detta köpte jag iaf: 2 par stövlar (bara 500:- för båda, mycket bra köp!)
En matdagbok som jag ska börja skriva i när jag börjar äta "normalt", och
en bok som jag ska skriva recept i. 1 Jeanskjol, 1 senapsgul kofta, 3-par trosor,
2 linnen(senapsgult och rött)


 Viktor var så söt i tomtemössa :)

Nu är jag hemma och har fått i mig både lunch och mellanmål igen.
Gjort iordning middagen och frukost till imorgon. Ska till Jaana och Per
igen nu och sova där. Imorgon bitte blir det frulle och sedan åker jag
och Jaana och storhandlar på Ica Maxi! Tjoho:)
Sedan blir det hem och packa in allt. Efter det ska jag storstäda lägenheten
och sätta upp julgardiner och julpynta, mysigt:D Ska även baka pepparkakor
och julgodis. Så himla mysigt! Emma ska komma förbi och titta när jag
städar också haha, stackarn, nä men jag får se hur långt jag har hunnit
tills hon kommer bort:)

Nu ska jag kolla när vagnen går och sedan skynda mig iväg så
jag inte kommer dit allt för sent! Hej svej / Lillemor


Kommentarer
Postat av: tuvan

Senapsgul e din färg lillen. Goo :D

Ser du va duktig ja e å blogga :D

2008-11-27 @ 17:03:33
URL: http://hannathuveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0