Upptrappningsdag 3

Oj oj OJ vilken underbar dag jag har haft idag!
Haha jag är så lycklig så jag skulle kunna flyga iväg
någonstans...jag börjar verkligen att älska mitt liv!
Men men, nu ska jag berätta vad som hänt idag.
Sov ju hos Jaana och Per igår.
Vaknade strax innan åtta, klev upp vid halv nio.
Åt frukost, donade lite och gjorde oss iordning.



Sedan åkte vi iväg till Ica maxi och storhandlade!
Haha och då menar jag verkligen att jag storhandlade..
Tanterna som stod i kön bakom mig blev nog väldigt less
eftersom mina saker aldrig tog slut som jag packade upp:P
Men det sket jag i! Jag fick mitt handlat iaf, förutom att jag glömde
bort Quornfärs,Quornbullar och sojakorven, men det får jag
köpa sedan när det blir aktuelt. Äntligen har man battering i kameran
igen så att man får ordentliga och skarpa kort!



Och ni som la märke till nonstop:en och blev lite oroliga, dom är inte
till mig utan dom är till pepparkakorna jag ska baka och bjuda på!:P
Hade tänkt att baka ikväll men ja, det hans helt enkelt inte.
För när jag kom hem så var det dags för storstädning och julfixa i
lägenheten! Har dock inte ställt fram tomtarna än, ska göra det
imorgon eller på lördag. Då blir det även baka pepparkakor och
mina dö goda julgodisar, som i år även blir med vitchoklad runt;)



Nu stormtrivs jag i lägenheten vill jag lova;) Och sådan lycka att få
laga mat igen och äta, jag är helt enkelt en av  de lyckligaste
människorna i världen har jag kommit fram till! Haha:P
Idag åt jag även lax, det var helt underbart! Gjorde även iordning så det finns
lax eller kykling till lunch och middag imorgon.



Och sedan hände det som gjorde dagen till en helt underbar dag!
Mitt paket ifrån H&M kom, jag var och hämtade det, ja Emma kom ju för
övrigt förbi en snabbis, så när hon åkte hem så tog jag vagnen och hämtade
paketet, insåg sedan att det var så stort och kändes jobbigt att ta den på vagnen
tillbaka så jag gick med det, haha dum idé men men:P
Och jag har prövat kläder så det står ut ur öronen på mig! Jag är sååå LYCKLIG!
Byxorna jag beställt satt perfekt! Helt underbart, och allting annat också!
Vissa saker hade jag kunnat tagit mindre storlek i, men tror att det var så att det var
slut i den storlek jag hade tänkt tagit så jag fick ta en större, men iaf så blev det
skit bra och jag känner mig så överlyckligt jätte glad!:)
Så min dag är gjort iaf!



Imorgon blir det jobba 7:00-15:30, första dagen med 1 bar till
mellanmål ( ½ fm / ½ em) Även första dagen på mitt jobb som jag kommer äta
mat på lunchen, haha det kommer
nog mina arbetskamrater kommentera en helt del:P

Men nu ska jag iaf gå och lägga mig, kliva upp tidigt imorgon och klura på
vad det blir för kläder, sedan packa lunchlådan och bege sig.
God natt och jag hoppas att denna underbara känsla som jag har nu
aldrig kommer försvinna!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är så GLAD :) för din skull :D

Man blir glad själv när man läser

och ser bilderna :D KRAM

2008-11-27 @ 21:32:20
Postat av: Emma

Vad kul att kläderna passade. Näste vecka kanske vi kan ses lite längre haha. Kram

2008-11-27 @ 22:02:45
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Vilken toppendag Lillemor!!! Håller med min syster - din glädje smittar av sig!

Kram C

2008-11-27 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0