Upptrappningsdag 4

Jamen god morgon allesammans!
Haha gissa vem som inte kunnat sova nästan
någonting inatt, jo Jag..själklart:P
Har börjat fått sovsvårigheter..för mycket att tänka på
och se fram emot! Somnade inte förens vid tolv inatt
och vaknade vid halv fyra och kunde inte somna om,
och mellan det har jag varit upp på toa 2 gånger kanske:P

Så nu sitter jag här med en kopp kaffe och försöker
att inte bli trött igen, börjar dock få ont i huvudet av
brist på sömn dessa dagar, men vad gör man när
man inte kan sova..livet har så mycket mer att ge än sova
hela tiden, haha..fast sova är ju bra bra det med;P



Nu blir det ta fram dagens kläder, sminka, äta frulle,
fixa frillan, packa lunchen + mellanmål, gå till vagnen:)

Efter jobbet blir det kanske skynda in en sväng på nordstan
och köpa en parfym jag vill ha, sedan skynda hem, göra mig
iordning och åka till Familjen F, för ikväll ska jag och Peran ut:)

Have a wonderfull day everyone!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej snygging!!!

hörrudu kan du inte komma till mig och baka peppisar :)

vill också säga att du är väldigtduktig med maten och allt!

kramar sofia

2008-11-28 @ 11:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0