Upptrappningsdag 5

Detta inlägg kommer att innehålla ganska många bilder,
bara så att ni är förberedda!:P Jag är hur trött som hälst,
min hjärna är helt slut, så ni får ta hänsyn till det när ni
läser detta inlägg ifall ni tycker det är knepigt, haha.

Igår pimplade jag kaffe som en tok för att jag skulle
inte bli trött, istället var jag övertrött och "hög" på koffein,
kändes som jag var bakis på grund utav för lite sömn och all
kaffe när jag vaknade imorse.
Men men ut var jag och Per igår iaf, trevligt trevligt var det:)

                        
Igår var man laddad på kaffe                   Idag är jag bara trött!!

Kom hem idag vid elva tiden, kollade datorn lite och
startade julmusiken, åt mellanmål och sedan var det
bara att dra igång med julbakandet för denna dag.
Dagens julbak var alltså "julgodiskulorna" haha.




Slut resultatet



Och Per, Jaana och Jaanas vän Paulina fick bedömma
hur dom smakade eftersom jag inte kunde själv.
Dom blev Mycket väl godkända;)
Var för övrigt första gången jag prövade med vit choklad
också, och dom gick hem hos Jaana!:)



Jag har även tagit fram tomtarna idag och nu är det jul
för mig! Skulle kunna vara julafton imorgon, om det inte
var så att det inte är någon snö alls, men när jag är i lägenheten
så känns det som att det är jul iaf;P



Imorgon bitte blir det sitta vid köksbordet, tända första
advents ljuset och äta frukost och dricka te och mysa.
Till klockan 10:00 ska jag vara hos Familjen F för då ska vi
en sväng till Sidsjö och jag ska köpa avkappslar(?) till däcken
och så ska jag in en sväng på ica Maxi och handla det jag glömde
sist jag var där medan de andra springer på media markt.

Resten av första advent kommer det bli mer bakande
och mysande men det berättar jag mer om imorgon;)
God natt och sov så gott alla!
Jag hoppas verkligen att även jag kommer få mig en god natts sömn!


Kommentarer
Postat av: jocke

Såna julgodiskulor fick jag förra året ! Tro om jag får några iår? :)

2008-11-30 @ 00:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0