Utvecklingssamtal

Började dagen som vanligt med att:

*Bädda sängen
*Slå på musik (på datorn)
*Försöka hitta vilka kläder man ska ha på sig
*Fixa frillan (sätta upp det i en hästsvans och spreja:P)
*Packa väskan
*Dricka frukosten
*Sist men inte minst springa till spårvagnen:P


Kom till jobbet, och sjäklart började det regna..
blåste och härjade, usch..fine att det blåser men snälla
inge mer regn, inte när man ska jobba, blir så blöt, eller
så får jag helt enkelt alltid ha stövlarna där ifall det skulle
regna eller skaffa ett par bättre skor!
Hade rätt lungt på förmiddagen, var nästan hos en och samma
person hela tiden, tvättade och städade, var trevligt!
Satt sedan på lunchen och surrade lite med Chefen, som för
övrligt är mycket trevlig! Sedan satt jag på Em med helgscheman
och skrev ut dem mm, dona lite och så. Sedan var det dags för
utvecklingssamtal med Chefen! Bara positiva saker var det!
Så det var ju väldigt trevligt att höra! Hon tyckte jag hade kommit
in jätte bra i gruppen och hon sa även att hon hade velat göra
mig till "fast" men kunde inte eftersom jag inte var undersköterska.
Och sedan berättade jag om mina studieplander och det tycker hon
väl va roligt men tråkigt att jag inte ville utbilda mig till usk så dom
kunde ha kvar mig sedan;P

Efter jobbet blev det hem en snabbis, byta om till träningskläder
och vandra bort till F&S för ett Bas spinningpass.
Gick fin fint! Känner att jag skulle kunna ge mer så nästa vecka
tror jag att jag ska börja med medelpassen nästan!

Nu är jag rätt så trött måste jag säga, och imorgon blir det en hel
dag så blir nog att lägga sig tidigt så man får sova ut ordentligen!
Började se en film nu men jag tror nästan att jag går och lägger mig
istället haha:P Var inte så sugen på att se film nu iaf..och sova är ju
för underbart! Måste nog skaffa mig en bra bok som jag kan läsa,
om in moster min kanske har någon bra jag kan låna?
Får titta närmare på det!:)

Det var allt för mig idag! Hade gött!

Kommentarer
Postat av: Emma

Läste nyligen denna bok: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9113015931



intressant...

2008-11-10 @ 23:30:08
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart dom vill ha en sån härlig tjej som dig! :) Det är alltid kul med beröm. Kram

2008-11-11 @ 09:34:42
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Moster C

Om du är kvar tills jag kommer hem på fredag kan vi se om jag eller nå'n annan här har nå'n bok som kan vara värd att läsa. Kolla med Hilma innan jag kommer hem!!!

2008-11-12 @ 00:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0