Vilken fantastisk helg!

Jag tror inte att jag har haft en sådan här underbar helg
på riktigt länge, jag har haft bra kvällar, bra dagar, men inte
en hel helg sådär!

Vi börjar med att fredagskvällen var mycket bra,
åkte till Per och Jaana efter jobbet, spelade lite
guitar hero och surra lite. Jocke kom dit ett tag också.
Jag åkte hem runt halv tio och la mig och sov på
en gång!

Lördagen började med frukost  och göra sig iordning
för stan, donade lite med Malins blogg men det blir
ju aldrig som jag vill, irriterande men men.
Sedan åkte jag till moster och lämnade bilen ,tog
bussen in till stan, mötte upp Lander,Malla och Berqa.
Kollade runt lite, jag köpte mig äntligen min Jacka!
Åkte hem, åt lunch, letade igenom hela garderoben
efter kvällens outfit. Efter mycket om och men så
var jag iaf klar för kvällen och satte mig på spårvagnen
till Berqa. Var där ett litet tag och surrade och jag åt min
middagen innan vi gick vidare till Berqas (Elin) syster
Bodil, där vi var tills vi gick ut, Spelade wii, riktigt roligt!
Vi var sedan på en bar som heter Skål i Vasastan,
och satan vad vi hade skoj! Kanon musik, det var en
underbar kväll!!:)

  <--- Ny Jackan, mycket varm och skön!



Söndagen är vi inne på nu då! Jag har fått så mycket gjort!
Klev upp och tog det lite lungt, drack min frukost
och kolla lite på vad jag skulle göra idag. Listan var
väl inte sådär jätte lång, men följande har jag iaf gjort idag:

*Städat lägenheten
*Möblerat om
*Kopplat in min nya dvd(haha som att det skulle vara svårt:P)
*Gått till Friskis&svettis och skaffat spinningkort
*Kollat på reprisen på Brothers and sisters
*Lander och Malla kom förbi
*Slängt skräp


Och det som är kvar nu är:

*Kolla på one tree hill(som jag gör nu)
*Äta middag
*Kolla på Gossip girl

Och sedan blir det nog dona lite i en timma, göra iordning
träningskläder för imorgon för då ska jag på mitt första
spinningpass på länge!
Ska bli riktigt intressant, tänk
om jag inte pallar det! Kanske har as dålig kondis, men det
är väl därför man tränar också, för att få bättre;P
Ja det var nog allt som fanns att berätta idag.
Jag är iaf mycket nöjd över min helg, tänk om alla vänner
ändå kunde bo här nere
, vad roligt man skulle ha hela tiden!
Ja nästan iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0