1 dag kvar!

Ahhh jag kan knappt sitta stilla!! Jag längtar så fruktansvärt mycket tills
imorgon så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!
Har dansat runt i lägenheten i säkert en timma! Haha!
Klev iaf upp halv sex imorse och tvättade..så nu hänger det på tork, allt
har inte hunnit torka än så det får kvällen på sig;P
Sedan har jag ju jobbat idag då, har bytt pass med en kille på jobbet
så jag ska börjar sju och sluta halv fyra så jag hinner med tåget, det
var ju snällt av honom:)
Efter hemkomsten har det blivit packat det som har gått..ja hmm
har väl sjungit en del då..och skuttat runt, Sedan har det inte hänt
mycket mer för att vara ärlig;P



Om en halvtimma är det säsongsstart på Greys!! Åhh lovely!;)
Mycket efterlängtat oj oj!



Imorgon tågar jag alltså in i Sundsvall halv tolv på
kvällen! De e la gött!!;P



"Alla mina vänner är dom snyggaste jag sett"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0