Äntligen fredag

Igentligen så känns det som lördag idag, men det
är nog för att vi var lite få på jobbet idag, men skönt
är det iaf att dagen snart är slut(på jobbet) och sedan
beger jag mig till Willys och köpa billig snus, nu blir
det sista månaden med snus och sedan slutar jag!
Men det är för svårt när jag inte får äta något.

Efter willys så åker jag till Per och Jaana och ska
vara där ikväll och umgås lite, kommer antagligen
blir väldigt trött mot kvällen så får se hur länge jag
blir där, jag är redan dö trött, vet inte vad det är med mig!

Imorgon blir det stan med Malla och Lander iaf,
tror jag? Har inte fått tag på Lander iaf..men får ringa
damerna lite senare och höra vad dom säger!
Då blir det köpa vinterjacka iaf och skaffa spinningkortet.

Nämen ja det var nog allt för mig idag! Ha en sådan
härligt fredags kväll får man väl säga då!
Adjö!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du haft en mysig helg. Tvkväll till veckan? Kram

2008-11-02 @ 09:41:15
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0