Bilprovning

Ja så var det fredag, min lediga dag denna vecka
(förutom måndagen när jag tog semester då)
Har varit ganska fullt upp hela dagen, eller ja haha till
och från då;P

Först blev det kliva upp och äta frulle..

  göra sig iordning för dagen


Vid halv ett kom Emma hit, och då åkte vi iväg till Sisjö
för att besikta min bil!



Den gick igenom såklart;) Fast jag var lite orolig, man vet
ju aldrig, men den funkar ju så fint så!:)

Sedan åkte vi till Hemköp, jag inhandlade lite Omega 3 tabletter
och ett väldigt gött te (som jag fick smaka hos Sofia i helgen) på "life".



Efter det åkte vi hem till Emma och hämta en micro som jag fick av dom,
behövligt eftersom jag inte har någon här, eller ja, blir väl behövligt
framöver iaf..så tack tack för den!
Sedan har vi varit här hemma och pratat lite och så.

Annars idag har jag kollar på Starzinger, nu även det sista avsnittet
det var väldigt sorgligt slutet..usch..hade hoppats på att det
skulle varit annorlunda, men sådant man får ta ibland.



Nu ska jag dammsuga lite och sedan blir sova för jag
är så trött, är ju en dag imorgon också, ska jobba helg så.
Sedan efter jobbet blir det åka till Jaana och umgås lite med henne och Viktor!

Tack för idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte äckligt att dricka det där ? :P borde smaka bara pulver

2008-10-10 @ 23:55:45
Postat av: Lillemor

Svar till "okänd" - Hehe nej det är inte äckligt, jag har kanel i så det blir mycke goare;P

2008-10-11 @ 06:33:03
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Pappa

Va skönt med besiktningen!

2008-10-13 @ 16:06:41
Postat av: Sofia

Jasså du fick smak på teet :D

har blivit lie av min favorit, men man kanske ska våga sig på nån av de andra smakerna :) för att variera sig!

Kram

2008-10-16 @ 17:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0