Bye bye Götet, hello S-vall!

Jaha då var man på väg till Sundsvall igen då!
Dock bara över helgen då;P Men det ska bli så nice!
Har hunnit av verkat en film än så länge..lär nog kunna bli en eller
två till! Vet inte om jag orkar mig på Starzinger på
resan..det är ju ett jävla mysterium hur dom har gjort
när dom har laddat upp de där avsnitten, ena hälften
kan vara i ett avsnitt mendans slutet är i ett annat, helt sjukt:P
Blev så less igår, men det funkade ju, tog lite tid bara!

Ja vad mer kan man berätta..är hungrig så blir nog
dags att fixa middagen snart, men tänkte försöka
dra på det så länge som möjligt eftersom jag
inte kommer sova innan tolv. Brukar kunna bli att
man blir så hungrig då ifall man ätit sista soppan för
tidigt, men halv åtta borde räcka, eller om det blir
kvart över sju...haha usch vad jag skriver massa skit nu:P

Uppdaterar imorgon! bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Hey. Hoppas du får en mysig helg uppe i norr. Kram

2008-10-03 @ 23:51:21
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0