Detta eviga..

..Regnande gör mig lite depprimerad måste jag säga.
Jag är ju inte sådant där förskräckligt stort fan utav
regn, och ännu mindre när jag vet att jag ska åka
och jobba och måste vara ute och vandra i det..
+ att jag glömde plocka ut mina stövlar ut bilen
innan jag lämnade den hos moster.
Men det är bara att kämpa på och se glad ut!

Just nu sitter jag faktiskt i mitt kök och har
druckigt mitt morgon kaffe, ska göra iordning
frukosten nu och sedan packa ner lunchen
och kila iväng till vagnen!




Efter jobbet blir det hoppa av en snabbis på
XV och köpa soppora, åkte aldrig dit igår..
Sedan ikväll är det TV-kväll som vanligt;P
Undra ifall jag kommer palla att vara vaken
till halv tolv, det är väl bara vänta och se det!
Tack för mig idag..och ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0