Funderingar

Tog mig en rejäl sovmorgon imorse, klev inte upp
förens klockan tolv, och det var så skönt!
Sedan har jag mest bara suttit och lyssnar på
musik, kollat lite på datorn och det jag har
hållit på med mest är att gå igenom min ekonomi!



Har kommit fram till följande saker:

* Ska skaffa friskis och svettis kort när jag får lön
* Det kommer bli tajt med pengar fram tills januari
* Jag ska sälja bilen i Januari
 
* I Mars ska jag börjar betala telia räkningarna varje
   månad istället för kvartal.

Sedan har jag inte gjort så mycket mer, kollar
på gossip girl, och så är Jocke här,
sedan blir det middag och efter det
far jag iväg en sväng till Jaana och Per!

För övrigt skulle jag pröva att frysa min lunch idag,
reslutatet blev inte gott, så nu vet jag att jag adlrig
mer ska pröva det efter både fiasko med
vanlij och choklad tofee.


Kommentarer
Postat av: Emma

meeh ska du sälja pärlan? då får du åka spårvagn som oss dödliga hehe

2008-10-19 @ 21:56:31
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0