Härlig lördag!

Dagen började så fint med uppstigning vid klockan sex, frulle
och glo lite på datorn. Drog iväg till jobbet vid fem över 7.
Var en allmänt soft och skön dag på jobbet, och den kommer
nog vara väldigt liknande idag så;P

Efter jobbet åkte jag direkt till Jaana och Viktor.
Åhh vad mysigt det var att träffa dom och umgås..
Det var så trevligt, jag måste skärpa mig när det
gäller att vara social med människor:P
Men iaf så satt vi mest och surra och såklart fastande
jag i tv:n emellanåt:P 



Sedan kom Per hem med en massa öl och sprit ifrån
Tyskland, Jens som var hans kumpan på resan var
också med då! Så dom satte sig ner och drack lite öl,
Jocke kom också och anslöt sig till gänget;P
Så vi hade väldans trevligt! Sedan var jag tvungen att bege mig
för att hem och sova, jobbar jag idag också så.
Nu blir det alltså att dricka min kopp med kaffe,
borsta gaddarna och sedan bege sig!



fortsättning följer...



Ja så var man hemma ifrån jobbet igen, hade en plan
i huvudet för vad jag skulle göra när jag kom hem..
Skulle ta en varmdusch och sedan sitta och dricka
te och mysa, läsa recept och sådant fram tills men in tree
skulle börja, men allt förstördes när jag insåg att idag
skulle dom har varmvattnet och värmen avslagen fram till
klockan sju ikväll, så jag hoppas på att den har kommit
tillbaka till klockan åtta när Gossip girl slutar:)

Ja det var väl min dag det..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-10-12 @ 07:29:29
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Leyla

Hoppas du haft en trevlig helg!:)

2008-10-12 @ 17:16:03
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0