Here i come life!

Nu ska ni få höra vad eran vän/syster/barn/kusin eller vad
jag nu är för något till er har gjort!
Jag har tagit tag i min framtid! Yes i have!
Idag, bara för ca 10 min sedan ansökte jag till att
läsa Naturkunskap B för att sedan kunna söka
vidare till Dietist! Och det känns så bra!!
Känns som att det är rätt för mig, och att jag skulle
bli en bra dietist! Bara att hoppas på att jag kommer in
och att allt kommer bli bra! Ville bara tala om
mina framtidsplaner för alla er jag bryr mig mest om!


Kommentarer
Postat av: Moster Carin

Lycka till med fortsättningen på framtiden. Skönt att bestämma sig för bra saker!! Kram

2008-10-07 @ 23:24:31
Postat av: Hanna

men å vad kul, vad avis jag blir. det är något jag alltd har varit sugen på. men det kommer att passa dig perfekt, lycka till :) kram

2008-10-08 @ 11:01:53
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: mamma

Kul att du har bestämt dig :)

Du satt väl och fumderade på tåget ner....??

Jag håller tummarna!!

Kramar / Mamma

2008-10-08 @ 11:28:18
Postat av: Lisa

2008-10-08 @ 20:55:32
Postat av: Lisa

vad roligt kusin!!! var finns den utbildningen och hur lång är den? Kram

2008-10-08 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0