Home

Nu är jag hemma igen. Kom dock hem lite senare än vad
jag trott, tåget var försenad en halvtimma.
Men två kanon killar kom ju och hämtade mig och
skjutade mig till min bil så det gick ju fint ändå:)


Jaha idag har jag jobbat då 7:30-16:00!
Har varit en helt underbar höst dag idag, The sun have shine
och ja, det har varit nice!

 

Dagen gick fort och det var dags att åka hem!

Väl hemma var det dags att packa upp väskan och få iordning allting,
Tog ju med mig en lite karton med mina jultomtar så jag kan pynta lite över jul,
hehe lär nog bli att inskaffa massa nya julasaker ändå om
jag känner mig själv rätt;) Ja iaf så tog jag även med mig en gammal t-shirt
från första Beaver Rock tillställningen vi hade -03


Quadruped var vårat namn;)

Ikväll är det tv-kväll igen tjoho!
Först Ugly Betty, sedan Desperata husfruar, efter det Christine och
sist men inte minst Brothers and sisters! Säsongstart på de två sista!



Har även tagit bort det svarta nagelacket från rockfeste i lördags,
nu blir det franskmanikyr igen!
Fick brev ifrån mormor idag också, så jag har svarat med ett långt
brev på hela fyra sidor!:)

Det var allt för idag! Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0