Lugnet efter stormen

Ni ska såklart få förklaringen på mitt inte så glada inlägg
från igårkväll. Var nämlinge så att när jag skulle åka
hem ifrån Jocke så satt det en liten lapp på min bilruta
med en böter på 800 kr, anledningen till denna böter
var för att jag inte stod 10 meter ifrån denna
såkalla "korsning" utan 5. Bötern kom inte med glädje så att säga!
Så nu kan vi släppa det!


Har varit ledig idag, och det har varit en helt underbar dag!
Solen har skine, en mycket fin höstdag.
Dagen började väl dock inte så fint med att dom höll på
att vandra in i lägenheten när jag låg och sov vid halv nio tiden.
Blir förbannad på det där, jag betalar faktiskt full hyra nu, då
förväntar jag mig att dom inte ska komma inklivandes hur som
hälst! Tänk om jag stått i duschen eller vad som hälst?
Men men dom stängde dörren så fort dom såg att jag var hemma
så det var ju tur för dom, idioter!
Iaf så blev det kliva upp och frukost sedan.
Tog på mig mina "promenadkläder" och gick en härlig
promenad genom slottskogen till XV för att köpa en nya vecka
med soppor. När det var gjort gick jag vidare till Jaana.
Vi tog vagnen till mig, och ja där umgicks vi och hade trevligt:)



När dom sedan åkte hem så tog jag bilen och åkte en sväng,
handlade lite schampo, balsam och hårspray.
Åkte sedan och växlade parkeringspengar..haha mycket
detaljerad dag detta:P

Efter jag kom hem har jag legat och läst en bra bok



Nu är det tv-kväll som gäller! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0