Mössa och halsduk

...Det är fan det som gäller nu!! Kallt och jävligt
har det varit idag, eller egentligen så hade varit
en kanon dag(förutom kylan) fram tills halv 4
då det började ös regna!
Satt i APT möte mellan 15:30-17:00, trevligt trevligt.
Sedan gick lite folk hem och efter det anlände pizzan
och vinflaskorna öppnades och så var festen igång;P
Nä men det var väldigt trevligt, dock drog jag mig
vidare till Per och Jaana vid halv åtta ungefär, fick
sjukts av Kristel, mycket snällt!

Har då varit hos familjen Forsberg och umgåts lite,
började bli väldigt trött så tänkte att det var dags att
dra mig hemmåt, kom precis till hållplatsen när vagnen
kom, Shit vilken tur jag hade tänkte jag och trodde att
allt skulle flyta på så bra..nej då, ack så fel jag hade!
Kommer till brunnsparken, vagnen stannar och lyserna
stängs av, efter ca 5 min säger chaffisen att vi måste
byta vagn och att dom går ifrån andra sidan(han viste tydligen
inte varför), och SJÄLVKLART så ösregnar det när man
måste kila över till andra sidan, dyng sur och kall ställer
man sig där och väntar i ca 5 min sedan ger jag upp
hoppet och går bort till Redbergsplatsen för att ta
vagnen därifrån istället, eftersom jag vet att trean går
förbi där säkert iaf! Får vänta ca 7 min innan den kommer.
Men nu är jag hemma iaf, och skönt var det att få av sig
de blöta kalla kläderna och på med chill outfiten:P


 

Hade fått brev ifrån Mormor Märta såg jag när jag klev
in, så nu måste jag gå och köpa nig frimärken så att
jag kan svara!

 
Annars blir det sängen för mig nu tror jag nog, är ledig
imorgon, såå härligt, blir sovmorgon och mysa hela dagen
(tror jag iaf?) Kanske blir bort till Jocke en sväng?
Får se får se, ska iaf tvätta, och självklart så är den gamla gamla
torktummlaren ifrån 1800-taler fortfarande under reparation,
vilket den har varit i över en månad nu (minst) så det blir till
att hänga tvätten i lägenheten som vanligt "jippi".


 

Detta är dagens kort som jag bjuder på,
dock inte så vackert, men det bjuder jag på;P



Nu blir det kolla igenom allas bloggar och sedan blir det nanna kudden.
Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0