Möte

Hej hopp, idag känner jag mig faktiskt allmänt glad
och trevlig;P Har varit en bra dag på jobbet och så en
än så länge helt okej em och kväll!
Blev mäbjuden att åka till Ullared på onsdag efter
jobbet och självklart nappade man på det!


Så då blir det att inhandla:

*Vinterjacka(om jag hittar någon snygg och varm)
*Träningskor
*
Ett par/två par andra skor/stövlar
*Dvd
*Julklappar
(vet dock inte vad folket vill ha, får kolla lite allmänt imorgon)
*Billig snus(?)

Och sedan lär det säkerligen bli lite smått och gått,
en billig parfym skulle ju inte skada, ett eller annat
klädesplagg kan det även bli, Funderar på att kanske
skippa ullared i slutet av nov då och shoppa lite kläder
i stan istället och kanske beställa lite på Hm, eller så
blir det bara gå och shoppa som F** i stada:D


Sedan har jag även varit på möte på XV idag då,
hade ju kännt att det kanske varit lite tung att gått
dit, men det var riktigt skoj faktiskt att prata lite med
dom och träffa dem (även om det bara var en person
ifrån gruppen förutom mig där då), men ändå!
Nu är det inte träff förens om tre veckor igen.
Har även inskaffat mig mat(soppor) för två veckor framöver.



Efter mötet åkte jag till Jockes jobb och surra lite med
Per och så. Och nu sitter vi här hemma hos Jocke.
Jag har kollat över ekonomin lite och betalat allt som ska
betalas denna månad, känns bra!


 

Vet inte vad som händer sedan ikväll, blir kanske se
en film och bara chilla. Tänkte höra med Jaana om man
skulle ta och komma förbi henne imorgon en sväng kanse,
är ju ledig, så skönt! Måste nog in på F&S
och skaffa kortet imorgon med!


 

Det var nog allt för denna gång! Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0